Dizi Film Eleştirileri, Müzik ve müzisyenler hakkında paylaşımlar, Güncel Olaylar

25 Ocak 2013 Cuma

Çam yağı kullanımı

Çam yağı deneyimlerim...

Son 2 haftadır web sitelerde çam yağı reklamlarını çok görmeye başladım.
Kendimde saçlarını yavaş yavaş kaybeden bir kel adayı olduğum için, çam yağı reklamları çok ilgimi çekti.
İlgili yazıları ve videoları izledim. Çam yağı ne işe yarar? Çam yağının faydaları nelerdir gibi bir sürü konu okudum, video izledim.
O videolardan birisi Ahmet Maranki'ye aitti.
Çam Yağı kullanımı

Saba Tümer'in programında, saç dökülmesine, saçların tekrar çıkmasına yarayacak bitkisel bir tedavi şeklinden bahsetti. O kadar iddialı konuştu ki, ben bu uygulamaya başlamazsam ayıp ederim diye düşünmeye başladım.

Ahmet Maranki, Çam yağı, havuç yağı, badem yağını karıştırarak kullanın diyor.
Ben şimdilik sadece çam yağı sürüyorum. İlk günler 1 fincan suyun içine, 10 damla çam yağı karıştırarak kullanıyordum.
Şimdi 10-15 damla çam yağının içine çok az su katarak saçlarıma sürüyorum.

Baş bölgesini acayip şekilde yakıyor. Demek ki bir cahillik edip avuç avuç sürsem alevler fışkıracak.

Tedaviye başlayalı 2-3 gün oldu.
İtiraf etmek gerekirse saçlarım daha çok dökülmeye başladı.
Gerçi Ahmet Maranki 3 hafta saçların döküleceğinden ve 
Ondan sonraki 3 ay içerisinde tekrar çıkacağından bahsetti. 

İlerleyen günler diğer yağlarıda(havuç-badem-buğday) alıp karışım yapacam.
Fakat hangisinden ne kadar kullanacağımı tam bilmiyorum.
İyice araştırmak gerekiyor.

Deneyimlerimi ve gelişmeleri buradan aktarırım. 

Bu arada bahsettiğim videoyu buradan izleyebilirsiniz.


Çam yağı kullananlar...Çam yağı ile ilgili yorumlar..., çam yağının yararı-faydası varmı? çam yağı kullananların yorumları, çam yağı işe yararmı, çam yağı nasıl kullanılır? çam yağı fiyatları

18 yorum:

  1. Ahmet maranki baya iddialı konuşuyor. Denemekte fayda var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu kürü deneyeceğim.saçlar çıkmayabilir belki daha da çok dökülebilir bunu göze almak lazım.herkesin bünyesi farklı. birisine iyi gelen diğerini öldürebilir. o sebeple çok umutlanmayın derim.

      Sil
  2. Bu internet reklamlarında gördüğüm çam yağları ile aktarlarda satılanlar arasında ne fark var?

    YanıtlaSil
  3. Bu tür karışımları sürekli yapmak gerekir diye düşünüyorum. 2 yapıp sonra bir faydası yok demek çok yanlış olur. O yüzden aralıksız 2-3 ay yapmak lazım. Ondan sonra gerçekten faydalı mı yoksa zararlı mı? anlaşılır.
    Çam yağının fayda sağlayacağına ben inanıyorum.
    bu tür ürünlerin satıldığı aktarlarda 5 liraya çam yağı satın alabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  4. bugün kullanmaya başladım. biraz yakıyor deriyi

    YanıtlaSil
  5. öncelikle selamlar,
    saçlarım dökülüyor ve kel kalırsam hiç saç ektirmeyi düşünmüyorum.
    Çünkü saç ektirenlerin tipi bana çok komik geliyor.
    yeni saçlar sırıtıyor adeta. o yüzden kel kalırsam eğer bandana yada şapka takar geçerim. ama çam yağını bi denemekte yarar var gibi geliyor. hayırlısı

    YanıtlaSil
  6. 3-5 liraya aktarlarda satılıyor.

    YanıtlaSil
  7. EVET ECZANELERDE FELAN DAHA UCUZ BU İNTERNETTE SATILANLARIN FARKI NE?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazıları bu ürünleri satarak yolunu bulmaya çalışıyor, insanlarda kilo verme- saç dökülmesi, kilo alma, vücut geliştirme konularına çok hassas olduğu için rağbet gösteriyorlar.

      Sil
  8. bu kadar basitmi sizce saçların çıkması? madem bu kadar kolay neden saç ekim merkezleri var? İyiki tanju çolak çam reklamlarında oynadı oynaması ne halt edecektik

    YanıtlaSil
  9. Tanju colak sahtekar arkadaşlar! önce sac ektirmiş sonrada cıkmıs cam yağı reklamı yapıyor ayıp ya mılletin parasına göz dıktınızde umutlarının hesabını nasıl vereceksiniz??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. helal olsun kardeş çok doğru söylüyorsun

      Sil
    2. helal olsun kardeş çok doğru söylüyorsun

      Sil
  10. Arkadaşlar bende aldım ama memnun değilim diğer arkadaşlar gibi yok saç fışkırıyormuş çok iyi gelmiş diyemiycem zaten daha sonradan anladım ki yorumlarda sahte kendileri yapıyor. Tanjumu o zaten üç kağıtçının biri olmaza para için milleti aldatıyorlar. kullanmasam daha iyi idi en azında

    YanıtlaSil
  11. Arkadaşlar böyşe şeylere inanmayın diycem çünkü ben aldım kullanıyorum ama kulamaz olsaydım hiç bir faydası yok olmadığı gibi de paranıza yazık tanju da para için reklamı yapmış onada diyecek bişeyim yok Allaha Havale ediyorum. yorumlarda kendi yorumları gercek deıl saç fışkırmış saçları güzel olmuş hepsi yalan insanları hergün başka nedenlerle sömürüyorlar

    YanıtlaSil
  12. hocam anlaşıldığına göre bu saç pek öyle kafaya takılacak gibi durmuyor... Erkeklerin erkek olduğunu gösterir vaziyette neredeyse :D ne demek istiyorum açıklayayım.. dht var bir de dht ye karşı bariyer oluşturmaya çalışan biz.. bırakın rahat rahat yaşayalım kelliğin böyle mükemmel bir sebebi olduktan sonra neden bu uğraş, diyeceksiniz ki niye hocam insan saçlarını başka sebeplerden dolayı kaybetse ve bu sebepler bu kadar yüksek yüzdeli olarak erkek popülasyonunu etkilemese o zaman diyeceğim ki çözüm bulmak gerçekten lüzumlu oldu.. Erkek bayana göre daha kıllıdır burası tartışılmaz ama iş saça gelince kadın erkeğe göre daha kıllıdır :D bu işte var bir hikmet, erkeklik hormonunun o kadar lüzumlu görevi var, bu hormonun dolaylı olarak saçları etkilemesinden dolayı saçların kafamızda kalmamasında utanılacak veya gizleyecek bir tane bile geçerli sebep göremiyorum.. İnsanlar görüntü olarak kendilerini saçlarıyla birlikte daha yakışıklı görüyor olabilirler veya çevresindeki insanların onlara tutumu saçları varken daha farklı olabilir.. Bunlar yanlış bir tedavi yada kendi başlarına yapmaya çalıştıkları yanlış bir uygulama sonucu kendi iç dengelerine zarar verip erkeklik hormonlarıyla oynamalarına ve bunun sonucu olarak erkek vasfını zedelemelerine değecek bir iş olarak görmüyorum.. Hatta madem bu kadar yüksek oranlarda seyrediyor erkek popülasyonunda bu erkeklik hormonuna dolaylı olarak bağlı olan (dht) ile saçların zayıflayıp dökülmesi o zaman bir hikmeti vardır ki bu kadar yüksek yüzdelerde.. İşin daha vahimi sadece bölgesel olarak değil bütün dünyada ünlü isimler mesleki noktada çok iyi noktada olan, kariyer sahibi ve diğer bir çok konuda saygı duyulan insanlar olmalarına rağmen yine rahat edemediklerinden saç ile ilgili problemlerini gidermeye çalışıyorlar yani kel olmak onlar içinde rahatsız edici bir unsur olmaktadır... DEMEK Kİ BİZ İNSAN OLARAK (bütün dünyada ki insanları kastediyorum çünkü bütün dünyadaki erkeklerin problemi) KEL BİR İNSANA GEREKLİ SAYGIYI DEĞERİ ÖNEMİ GÖSTERMİYORUZ Kİ ONLAR SAÇLARINA KAVUŞMAK İÇİN CAN ATIYORLAR.. DEMEK Kİ BU KONUDA İNSANLAR YETERİNCE OLGUNLAŞMAMIŞ.. Diyeceksiniz sadece o da değil kişinin kendi özlemi de var saçları olduğu zamanlardaki görüntüsünü daha çok beğeniyor olabilir bu yüzden de eski haline kavuşmak istiyor olabilir.. O zaman o güzel kardeşlerimizde şunu bilsin insanın saçlı halinin de kel halinin de yani her halinin ayrı bir güzelliği var ve ayrıca asıl güzellik görüntüde değil, görüntünün altında yatan gerçek sebeplerdedir... İnsanın dışı süslü, içi çürümüş olduktan sonra.. Değerli kardeşlerimize tavsiyem bu durumu o kadar çok kafalarına takmamaları ve doğal halleriyle mutlu olmayı alışkanlık haline getirmeleri.. Özellikle yanlış sonuçlar doğurabilecek ve kendilerini hem cinsel anlamda hem de psikolojik olarak rahatsız edecek uygulamalardan uzak durmalarını tavsiye ederim... Saygı ve sevgilerimle..

    YanıtlaSil